Košarica: 0 artikel(i)

  • Brezplačna dostavaBREZPLAČNA DOSTAVA ZA NAKUPE NAD 40.00€
  • Dostava v 1 do 3 delovnih dnehDOSTAVA V 1 DO 3 DELOVNIH DNEH

Pogoji Poslovanja

SPLOŠNI POGOJI.
 
Splošni in ostali pogoji poslovanja spletne prodajalne www.uniquefashion.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

CENE  
  
Vse cene so izražene v EUR z vključenim 22% DDV-jem. 
Vse cene v spletni prodajalni www.uniquefashion.si  so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. 
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.   

MOŽNOSTI PLAČILA
   

-Po povzetju : Plačate z gotovino, ko vam poštar dostavi pošiljko oz. ob vaši odsotnosti, vam pustijo obvestilo s katerim pošiljko poravnate na najbližnji pošti. Na pošti vas paket čaka 15 dni.
-Paypal : pomembno je da pri nakazilu, navedete isto ime in priimek, ki ste ga registrirali za vaše naročilo.   

*pri pošiljkah z odkupnino Pošta Slovenija zaračuna provizijo za prenos kupnine (€1,05 )    


DOSTAVA
   

Blago se odpremi v najkrajšnem možnem času. Trajanje dostave je odvisna od načina plačila. 
-Če je plačilo po povzetju, se blago odpremi še isti dan ali najkasneje v dveh delovnih dneh.  
-Če je plačilo izvedeno s paypal-om , se blago odpremi po prejemu plačila.   

Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenija . 
Cena poštnine za neomejeno število artiklov v Sloveniji znaša €3,50.
Dostava je brezplačna pri nakupu nad €40,00.   

VRAČILA IN ZAMENJAVE
   
 
Če z naročenim artiklom niste zadovoljni, ga lahko v roku 14 dneh vrnete (šteje se od datuma, kadar vaša pošiljka prispe na vaš naslov).
Blago mora biti zapakirano  v originalni embalaži, nepoškodovano in nenošeno in ob vračilu mora biti priložen račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki ter obrazec za odstopanje od pogodbe v kolikor želite vračilo kupnine.
Če blago izpolnjuje  vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.  
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec. 


POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!! 

Vrnjeno blago pošljite na naslov: 
UNIQUE FASHION
POŠTNI PREDAL 449
6001 KOPER

NAROČILO
  
Kupec je po Obligacijskem Zakoniku Republike Slovenija dolžan prevzeti naročen paket.
V primeru neprevzetega paketa, zaredi bilokaterega razloga, stranki moramo zaračunati stroške, ki je neprevzet paket povzročil podjetju, kar znaša €10,00.

Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.uniquefashion.si in da se z njimi strinja.   

Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke: 
-Ime in priimek 
-Naslov dostave 
-Pošto in poštno številko 
-Telefonsko številko 
-Email   

Spletna trgovina Uniquefashion.si bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

POMOČ PRI NAKUPU

Na Naši spletni strani ni potrebna registracija za opraviti nakup.
Naše izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene la levi strani ali jih iščete s pomočjo "Iskanje med artikli" ki se nahaja na zgornji desni strani.
Vsi izdelki, ki so prikazani na naši spletni strani so na zalogi in pripravljeni za dostavo.
Ko najdete izdelek, ki želite naročiti s klikom na sliko, ga boste odprli in imeli tako možnost določiti količino in velikost.
Količino, če želite več kot 1, je treba ročno izbrisati in napisati željeno količino. 
(Če je več kosov istega artikla v košarici, ki se nahaja vedno v desnem zgornjem kotu, bo pisalo še vedno "1 artikel(i)". Ko boste odprli Košarico, se Vam bo prikazala količina, ki ste jo izbrali.)
Ko ste to opravili morate pritisniti na gumb "V košarico" in tako je Vaš izbran izdelek shranjen. Nato lahko nadaljujete brskanje ali greste na blagajno zaključiti nakup.
V kolikor ste prepričani, da želite kupiti izbran izdelek(e) morate s klikom na "NA BLAGAJNO", ki se nahaja v desnem zgornjem kotu.
Pojavila se bo vsebina Vaše nakupovalne košarice kjer je vidno ime produkta, količina, velikost in cena ter končna cena Vašega naročila.
Vse napisane cene že vključujejo 22% DDV.
Če ste ugotovili, da pri vnašanju ste se zmotili pri Količini, imate možnost to popraviti s pomočjo prikazanim - in +- V kolikor ste se zmotili pri izbiri Velikosti, morate izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, vedno s pomočjo prikazanega - in iti ponovno v spletno trgovino ga poiskati in izbrati tokrat pravo velikost.
Za nadaljevati morate pritisniti gumb "NA BLAGAJNO". Naslednja stran, ki se Vam bo pojavila je stran kjer morate vpisati Vaše podatke za naročilo: ime in priimek, naslov, poštna številka, kraj, elektronski naslov ter Vašo telefonsko številko.
Zaradi tovrstnih zlorab so VSA POLJA OBVEZNA.
Izbrati morate način plačila: Po povzetju (samodejno že izbrano) ali s Paypal računom.
Po predhodnjem govororu z nami, lahko plačate tudi z nakazilom na Naš tekoči račun.
Samodejno je že označeno "Strinjam se s pogoji poslovanja". V kolikor želite jih prebrati, lahko kliknete na povezavo zraven ali jih lahko najdete na koncu Naše spletne strani, pod "Trgovina".
Sedaj s klikom na gumb "NADALJUJ" se Vam bo odprla stran kjer si boste lahko ponovno prebrali vse podatke Vašega naročila. V kolikor ste ugotovili, da ste se zmotili pri vnašanju to lahko preprosto uredite s klikom na gumb "UREDI" in vas bo stran preusmerila na prejšnji korak kjer lahko napako popravite. Na strani je napisala tudi opomba za Vašo pravico odstopa od pogodbe, ki bo tudi napisana oz pripeta v priponki v email-u, ki boste prejeli po oddanem naročilu.
Ko ste se prepričali, da so vsi podatki pravilno vnešeni in da želite dokončno zaključiti nakup kliknete na gumb "POTRDITEV NAROČILA z obvezo plačila".
Prikazal se Vam bo zadnji korak o vašem uspešno opravljenem nakupu in obvestilo o prejemu po elektronski pošti v naslednji nekaj minutah: potrdilo naročila, račun v elektronski obliki ter opomba vaše pravice do vračila (odstopanja od pogodbe) v roku 14 (štirinajstiih) dneh.
V slučaju, da niste dobili nobenega našega potrditvenega emaila, pomeni da ste v polje napačno vpisali elektronski naslov. V tem primeru Vas prosimo, da nam pišete na naš email info@uniquefashion.si in nam posredujete pravega.
Ko bo Vaša pošiljka predana v dostavo, boste ponovno dobili naš email kjer Vas obveščamo o Vašem poslanem naročilu ter Vas obveščamo, da bo prispel k Vam v roku 1-3 delovnih dneh.
V kolikor imate vseeno težave pri nakupovanju, nas lahko kontaktirate na naš email info@uniquefashion.si ali na naši Facebook strani Uniquefashion.si.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar
:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


P
RITOŽBE IN SPORI

Unique Fashion spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
Unique Fashion se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Unique Fashion lahko po elektronski pošti na info@uniquefashion.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@uniquefashion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Unique Fashion se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si Unique Fashion prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Piškotki

Spletna stran Unique Fashion (www.uniquefashion.si) uporablja piškotke za analizo prometa ter izboljšanje storitev. Z uporabo spletnega mesta www.uniquefashion.si se strinjate z uporabo piškotkov na našem portalu.

Strinjam Se